ONLINE HELP
SHIPPING & RETURNS
Shipping
We ship within Thailand only and there is no shipping fee. We offer standard shipping where your order(s) will be delivered within 2-3 business days within Bangkok and 3-5 business days for outside Bangkok. We do not ship to multiple addresses for one order. If you need to send to multiple addresses, please separate your orders. Please note that for fastest delivery, you will receive more than one shipment if you order from more than one brand.
Shipment Tracking
Once we have shipped out your order, you will receive tracking number through SMS to get the status of your shipment. If you do not receive your shipment or should you have any query, please contact Club 21 Services at 02-021-2121 or Line: @Club21Services from 11:00 – 20:00 everyday.
Returns
Return via Post
1. If you wish to return an item, you must make a request within ten (10) calendar days of receiving your order by contacting Club 21 Services at 02-021-2121 or Line: @Club21Services from 11:00 – 20:00 everyday.
2. Items should be returned in their original packaging, unused, and with designer garment tags still attached. Returns that are damaged or soiled will not be accepted and may be returned at customer’s cost.
3. Please send the item you wish to return with your receipt and a return request form, via EMS only, to:
ESHOP (please specify the brand that you wish to return)
Club 21 (Thailand) Co.,Ltd.
1265 Eazy Space Building 2rd Floor, Moo.1
Theparak Road, Tambol Theparak, Amphoe Muang Samut Prakan,
Samut Prakarn Province, 10270 Thailand.
Remark
Refund
Once the return has been completed, the amount will be refunded back to your credit/debit card which will reflect in your card within 14 business days depending on the card issuing bank.
การจัดส่งสินค้า
เราจัดส่งสินค้าภายในประเทศไทยเท่านั้นโดย ไม่มีค่าใช้จ่ายในการจัดส่ง การสั่งซื้อสินค้าจะถูกจัดส่งให้ถึงที่หมายภายใน 2-3 วันทำการสำหรับที่อยู่จัดส่งในกรุงเทพฯ และภายใน 3-5 วันทำการสำหรับที่อยู่จัดส่งในต่างจังหวัด เราไม่สามารถจัดส่งสินค้าจากการสั่งซื้อครั้งเดียวไปยังที่อยู่หลายๆ แห่งได้ ทั้งนี้หากคุณต้องการจัดส่งสินค้าไปยังปลายทางหลายๆแห่งให้ทำการแยกคำสั่งชื้อสินค้านั้นๆออกจากกัน เพื่อความรวดเร็วในการจัดส่ง คุณจะได้รับพัสดุมากกว่า 1 ชิ้น หากคุณสั่งซื้อมากกว่า 1 แบรนด์
การติดตามพัสดุ
เมื่อเราเริ่มดำเนินการจัดส่งสินค้า คุณจะได้รับหมายเลขติดตามสินค้าทางกล่องข้อความตามหมายเลขโทรศัพท์มือถือที่คุณได้ให้ไว้กับเราในระบบ คุณสามารถติดตามสถานะต่างๆได้จากลิงค์ในข้อความดังกล่าว หากคุณไม่ได้รับสินค้าหรือมีข้อสงสัยสามารถสอบถามข้อมูลที่ได้ Club 21 Services โทร. 02-021-2121 หรือ Line: @Club21Services ได้ทุกวัน เวลา 11:00 – 20:00 น.
การคืนสินค้า
นำส่งคืนทางไปรษณีย์
แผนก ESHOP (โปรดระบุชื่อแบรนด์ของสินค้าที่ท่านส่งคืน)
บริษัท คลับ 21 (ประเทศไทย) จำกัด
อาคารอีซี่ สเปซ
เลขที่ 1265 หมู่ที่ 1 ถนนเทพารักษ์
ตำบลเทพารักษ์ อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรปราการ 10270
หมายเหตุ
การคืนเงิน
เมื่อทำการคืนสินค้าเรียบร้อยแล้ว ทางบริษัทฯจะคืนเงินเข้าบัตรเครดิตภายใน 14 วันทำการ ทั้งนี้ขึ้นอยู่กับธนาคารผู้ออกบัตร